Poslední vyrobený Italjet v serii 100ks, veliká rarita, krásný 100procentně původní funkční stav, Dovoz Itálie, Italské papíry.
Výrobce: ITALJET S. p. A. - via Plazzetti, San Lazzarro di Savena, Itálie.
MOTOR: Čtyřdobý vzduchem chlazený svislý jednoválec s rozvodem OHV, umístěný v rámu napříč ke směru jízdy. Vrtání a zdvih o průměru 80 x 64 mm, zdvihový objem 321,6 cm3, kompresní poměr 6,8 : 1. Největší výkon 13,4 kW/6750 1/min, největší točivý moment 22 N.m/4000 1/min. Hlava a válec z lehké slitiny. Čtyři ventily ve střechovitém spalovacím prostoru s centrálně umístěnou zapalovací svíčkou jsou ovládány zdvojenými vahadly. Pracovní plocha válce galvanicky upravena postupem Cermetal NC 20. Karburátor Dell´ Orto PHBH 28 BS. Tlumič sání z plastické hmoty se skládanou papírovou čistící vložkou. Klikový mechanismus uložen ve valivých ložiskách. Tlakové oběžné mazání s plnoprůtokovým čističem a zásobou oleje v klikové skříni. Elektronické bezdotykové zapalování Motoplat. Setrvačníkový alternátor se zvýšenou hmotností vnějšího rotoru 6 V - 66 W. Spouštění roztáčecím pedálem na pravé straně.
PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ: Primární převod koly s přímým ozubením, 2,809 : 1. Vícelamelová spojka v olejové lázni. Šestistupňová převodovka s nožním řazením. Převodové stupně 3,00 - 2,33 - 1,72 - 1,27 - 0,92 - 0,68. Sekundární převod částěčně krytým válečkovým řetězem, 4,6 : 1.
PODVOZEK: Jednoduchý uzavřený rám, v zadní části zdvojený, svařený z chrommolybdenových trubek kruhového průřezu, spodní část rámu tvořena širokou ližinou z legované lehké slitiny. Přední kolo uloženo v teleskopické vidlici Marzocchi s kapalinovým tlumením; zdvih 170 mm. Kluzáky vidlice z lehké slitiny se stíracími manžetami a předsunutými úchyty pro hřídel kola. Zadní kolo uloženo v kyvné vidlici svařené z chrommolybdenových trubek a odpružené dvěma jednotkami Marzocchi s pětipolohově seřiditelným předpětím vnějších vinutých pružin; zdvih 120 mm. Čep vidlice uložen v bronzových pouzdrech. Brzdy bubnové, mechanicky ovládané o průměru 124 mm. Jednodílná řídítka zhotovena z ocelové trubky. Ovládací elektrické instalace sdruženy do skupinových přepínačů u rukojetí řídítek. Samostatný kruhový rychloměr a otáčkoměr nad hlavou řízení za krycím štítkem. Palivová nádrž o objemu 4 l (z toho zásoba 1 l). Odnímatelné sedlo spojeno s bočními krycími panely z plastické hmoty. Kola s drátovým výpletem, ráfky Akront z lehké legované slitiny. Pneu Michelin Trial Competition, přední 2,75 x 21, zadní 4,00 x 18.
ROZMĚRY A HMOTNOSTI: Rozvor kol 1340 mm; celková délka 2110 mm, šířka řídítek 830 mm; výška 1140 mm; výška sedla nad zemí 860 mm; světlá výška 330 mm; výška stupaček 420 mm. Pohotovostní hmotnost 107 kg; užitečná hmotnost 160 kg.
VÝKONY: Největší rychlost sólo vsedě 105,2 km/h. Zrychlení z 0 na 80 km/h za 11 s; 400 m s pevným startem za 20,3 s (konečná rychlost 103,4 km/h)